پزشکیان: به شرافتم سوگند میخورم در این راه تنهایتان نمی‌گذارم، تنهایم نگذارید+ عکس

خطاب به مردم ایران؛

پزشکیان: به شرافتم سوگند میخورم در این راه تنهایتان نمی‌گذارم، تنهایم نگذارید+ عکس

رئیس جمهور منتخب مردم ایران با انتشار پستی نوشت: به شرافتم سوگند می‌خورم که در این راه تنهایتان نخواهم گذاشت. تنهایم نگذارید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری لیجار، مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب مردم ایران لحظاتی قبل با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: «مردم عزیز ایران انتخابات تمام شد و این تازه آغاز همراهی ماست. مسیر دشوار پیش رو جز با همراهی، همدلی و اعتماد شمار هموار نخواهد شد دستم را به سوی شما دراز می‌کنم و به شرافتن سوگند میخورم که در این راه تنهایتان نخواهم گذاشت. تنهایم نگذارید.»

پزشکیان: به شرافتم سوگند میخورم در این راه تنهایتان نمی‌گذارم، تنهایم نگذارید

به گزارش لیجار، با اعلام وزارت کشور، مسعود پزشکیان با ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ رأی و سعید جلیلی با ۱۳ میلیون و ۵۳۸ هزار و ۱۷۹ رأی مردم را در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری کسب کردند.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پزشکیان: به شرافتم سوگند میخورم در این راه تنهایتان نمی‌گذارم، تنهایم نگذارید+ عکس" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پزشکیان: به شرافتم سوگند میخورم در این راه تنهایتان نمی‌گذارم، تنهایم نگذارید+ عکس"، کلیک کنید.