اجرای مطلوب برنامه های علمی و فرهنگی موجب رواج گفتمان سازی می شود

اجرای مطلوب برنامه های علمی و فرهنگی موجب رواج گفتمان سازی می شود

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر گفت: اجرای مطلوب برنامه های علمی و فرهنگی، متضمن گسترش کمی و کیفی و رواج گفتمان سازی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری لیجار، انسیه ماهینی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر در نشست گروه 10 منطقه ای جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت که در این دانشگاه برگزار شد با اشاره به تاکیدات رییس دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر جریان سازی و ترویج فرهنگ امامت و مهدویت توسط دانشگاه، اظهار کرد: برنامه های علمی و فرهنگی از دغدغه های مهم دانشگاه بوده و بی شک اجرای مطلوب این برنامه ها، متضمن گسترش کمی و کیفی و رواج گفتمان سازی است.

وی افزود: کانون مرتبط برای انجام این مهم در استان بوشهر طراحی و پای کار آمده که می تواند با تسریع در انجام امور، جامعه هدف بیشتری را در برگیرد. ضمن اینکه از سنوات قبل در این استان بسیاری از برنامه های فرهنگی و مناسبتی با مشارکت دانشجویان به عنوان متولی اصلی انجام شده و دانشجویان سهم پررنگی در برگزاری داشته اند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر با اشاره به موفقیت های استان بوشهر در عرصه های مختلف برنامه های فرهنگی کشور ادامه داد: مشاعره علوی از برنامه هایی است که همواره با اشتیاق شرکت کنندگان، علاقه مندان و خانواده و نیز حمایت های مدیران استانی توسط این دانشگاه اجرایی شده که مشاعره علوی این استان در دو سال گذشته به عنوان برگزیده کشوری جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت برگزیده شده است.

ماهینی اضافه کرد: آنچه در حال انجام بوده، بدون ریا و تظاهر، همه به عشق ایمه عصمت و طهارت است. همه با پای دل و از روی اعتقادات زلال، ارادت خاص قلبی به خاندان نبوت و امامت و با اخلاص کامل و به امید شفاعت در روز یوم الحساب در این جشنواره وارد شده اند. بنا به دستورالعمل ها، برگزاری چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت با محور زیارت جامعه کبیره و بر پایه شعر، دل نوشته، داستان، سرود و هنر های تجسمی در حال پی ریزی است.

وی با بیان اینکه افتتاحیه جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت در مشهد مقدس و اختتامیه در قم برگزار می شود، گفت: در این جلسه با هماهنگی های انجام شده مقرر شد، استان بوشهر با جشنواره مشاعره علوی، استان کهگیلویه و بویراحمد با جشنواره اقوام ایرانی، استان خوزستان با جشنواره شعر بشارت به زبان عربی و استان یزد با جشنواره شعر و مدیحه سرایی حضرت علی اکبر (ع) در بهمن ماه سال جاری در برنامه های کلی جشنواره نقش آفرینی کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اجرای مطلوب برنامه های علمی و فرهنگی موجب رواج گفتمان سازی می شود" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اجرای مطلوب برنامه های علمی و فرهنگی موجب رواج گفتمان سازی می شود"، کلیک کنید.