اخراج عناصر تروریست‌ از مرزهای ایران و عراق

سردار پاکپور خبرداد:

اخراج عناصر تروریست‌ از مرزهای ایران و عراق

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: با حضور موثر سپاه، عناصر ضدانقلاب در شرق و جنوب شرق از حاشیه مرزهای ایران پاکسازی شدند و با توافق‌نامه امنیتی با عراق، عناصر ضدانقلاب از مرزهای مشترک بین دو کشور اخراج و پاکسازی شد و این بزرگ‌ترین پیروزی جمهوری اسلامی بود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری لیجار، سردار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه در رابطه با اخراج عناصر ضدانقلاب از مرزهای مشترک ایران و عراق اظهارکرد: در چند ماه گذشته شاهد حملات تروریستی به کلانتری و پاسگاه‌های جنوب کشور بودیم که این حملات از طریق یک گروه شکل نگرفت بلکه یک سرویس قوی در پشت این عملیات‌ها قرار دارد. 

وی افزود: تحرکات در مرزهای کشور نشان از برنامه‌ریزی دشمن و تقویت گروه‌های معاند در مرزها دارد که طبق تحقیقات انجام شده رژیم صهیونیستی پشتیبان تیم‌های خرابکاری در مرزها و عملیات‌های تروریستی در پاسگاه‌های ایران است. 

فرمانده نیروی زمینی سپاه همچنین گفت: با حضور موثر سپاه، عناصر ضدانقلاب در شرق و جنوب شرق از حاشیه مرزهای ایران پاکسازی شدند و با توافق‌نامه امنیتی با عراق، عناصر ضدانقلاب از مرزهای مشترک بین دو کشور اخراج و پاکسازی شد و این بزرگ‌ترین پیروزی جمهوری اسلامی بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اخراج عناصر تروریست‌ از مرزهای ایران و عراق" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اخراج عناصر تروریست‌ از مرزهای ایران و عراق"، کلیک کنید.