بهره‌برداری از ۱۰ پروژه فرهنگی و آموزشی ویژه خانواده معظم ایثارگران

بهره‌برداری از ۱۰ پروژه فرهنگی و آموزشی ویژه خانواده معظم ایثارگران

۱۰ پروژه سیاحتی، فرهنگی، آموزشی و سلامت همزمان با دهه امامت و ولایت ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران به بهره‌داری می‌رسد.

به گزارش لیجار، ۱۰ پروژه سیاحتی، فرهنگی، آموزشی و سلامت در راستای شناسایی و تقویت زیرساخت‌های لازم جهت انجام ماموریت‌های هنری، فرهنگی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، الگوسازی از خدمات مناسب گردشگری و ورزشی در کشور، استعدادیابی و برگزاری دوره های آموزشی و مهارت افزایی برای عناصر مستعد فرهنگی، هنری، ادبی و رسانه ای مرتبط با موضوع ایثار و شهادت و دسترسی عادلانه جامعه معزز ایثارگری به خدمات فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی همزمان با دهه امامت و ولایت ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران به بهره داری می‌رسد.

این پروژه‌ها شامل افتتاح بخش CIP  اختصاصی مجتمع گردشگری کوثر البرز ویژه بانوان و دختران به مساحت ۱۲ هزار متر، راه اندازی ۵ کتابخانه عمومی با گنجینه ۳۰۰۰ کتاب در هتل‌های هویزه، سفید کنار انزلی، قدس و ثامن مشهد، رامسر و ۴ مرکز گردشگری سلامت در هتل های هویزه، سفید کنار، قدس و رامسر خواهد بود.

پایان خبر لیجار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بهره‌برداری از ۱۰ پروژه فرهنگی و آموزشی ویژه خانواده معظم ایثارگران" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بهره‌برداری از ۱۰ پروژه فرهنگی و آموزشی ویژه خانواده معظم ایثارگران"، کلیک کنید.