تازه‌ترین چهره جمشید هاشم‌پور در خانه‌اش/ عکس

به گزارش خبرگزاری لیجار، سید مجید پوراحمدی با حضور در منزل جمشید هاشم پور، ضمن تبریک عید سعید غدیر خم به ایشان و خانواده وی، جویای حال این هنرمند پیشکسوت شد و در جریان آخرین وضعیت درمانی وی قرار گرفت.

در این دیدار چند ساعته که میرعلایی تهیه‌کننده و جلیل فرجاد بازیگر نیز حضور داشتند، مدیر عامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به مشکلات عنوان شده از سوی استاد هاشم پور و خانواده وی در خصوص بیمه و روند درمانی این هنرمند پیشکسوت، قول مساعد داد تا در حد مقدورات صندوق در جهت رفع و برطرف کردن دغدغه‌های ایشان، حمایت‌های لازم بعمل آید.

تازه‌ترین تصاویر از استاد جمشید هاشم‌پور در خانه‌اش/ عکس

۲۴۵۲۴۵

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تازه‌ترین چهره جمشید هاشم‌پور در خانه‌اش/ عکس" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تازه‌ترین چهره جمشید هاشم‌پور در خانه‌اش/ عکس"، کلیک کنید.