ترابی: برای تمدید قرارداد هنوز صحبتی با من نشده است/ وضعیت پرداختی ها خراب است+ فیلم

ترابی: برای تمدید قرارداد هنوز صحبتی با من نشده است وضعیت پرداختی ها خراب است+ فیلم

وینگر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای تمدید قرارداد هنوز باشگاه با من صحبتی نکرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری لیجار، مهدی ترابی در جمع خبرنگاران در مورد اینکه برای فصل آینده مشکوک صحبت کرده ، گفت: خب من قراردادم این فصل تمام می شود و هنوز باشگاه برای فصل آینده با من حرفی نزده است و به همین دلیل گفتم شاید سال آخری باشد که در این تیم هستم. دوست دارم بمانم اما باید صحبتی شود که بمانم.

وی در مورد وضعیت مالی باشگاه گفت: پرداختی ها نزدیک به 40 درصد بوده و از فصل گذشته 50 درصد آپشن ها باقی مانده به همین دلیل اوضاع خراب است.

مصاحبه کامل را در فیلم زیر ببینید:

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ترابی: برای تمدید قرارداد هنوز صحبتی با من نشده است/ وضعیت پرداختی ها خراب است+ فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ترابی: برای تمدید قرارداد هنوز صحبتی با من نشده است/ وضعیت پرداختی ها خراب است+ فیلم"، کلیک کنید.