داربی دل سوله برنده نداشت / فرار ده روسی از شکست در ناپل

در یکی از حساس ترین بازی های هفته سی وچهارم سری آ تیم رم در خانه ناپولی متوقف شد.

به گزارش لیجار، داربی دل سوله در فاصله 4 هفته تا پایان سری آ در ورزشگاه دیگو مارادونا برگزار شد و جدال بازگشت ها در این بازی برنده نداشت.

ابتدا رم توسط دیبالا از روی نقطه پنالتی به گل رسید. این پنالتی توسط سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران که از ابتدا در ترکیب گرگ ها بود گرفته شد اما ناپلی ها با گل های ماتیاس و اوسیمن به بازی برگشتند و در آخرین لحظات آبراهام جانشین آزمون گل تساوی بخش را برای رمی ها به ثمر رساند.

با این تساوی رم با 59 امتیاز در جایگاه پنجم ماند اما با توجه به پیروزی آتالانتا و بازی عقب افتاده این تیم جایگاه گرگ ها به خطر افتاد.

ناپولی هم با 50 امتیاز در رتبه نهم جدول ماندنی شد.

پایان خبر لیجار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "داربی دل سوله برنده نداشت / فرار ده روسی از شکست در ناپل" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "داربی دل سوله برنده نداشت / فرار ده روسی از شکست در ناپل"، کلیک کنید.