پخش زنده «اسکار 2024» در «مجله لیجارشات» با نقد و بررسی همزمان

پخش زنده «اسکار 2024» در «مجله لیجارشات» با نقد و بررسی همزمان

ویژه برنامه نقد و بررسی مراسم اسکار 2024 با اجرا و حضور خبرنگاران و منتقدان سینمایی از ساعت 3 بامداد دوشنبه 21 اسفند همزمان با پخش جهانی در صفحه آپارات «مجله لیجارشات» به صورت زنده پخش می شود. مراسم اهدای جوایز آکادمی اسکار امسال با حضور فیلم های مطرحی همچون «اوپنهایمر، قاتلان ماه گل، باربی، بیچارگان، منطقه موردنظر و …» یکی از سال های ویژه سینمایی در دهه گذشته به شمار می رود که تعدد ژانرها، این دوره اسکار را برای اعضای آکادمی و علاقه مندان جذاب تر کرده است.

تماشای پخش زنده مراسم اسکار 2024 با ترجمه همزمان و تحلیل اتفاقات، جوایز و فیلم ها در سایت مجله لیجارشات و صفحه ویژه آن در آپارات فرصت ویژه ای برای دوستداران سینما است تا این مراسم را دنبال کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پخش زنده «اسکار 2024» در «مجله لیجارشات» با نقد و بررسی همزمان" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پخش زنده «اسکار 2024» در «مجله لیجارشات» با نقد و بررسی همزمان"، کلیک کنید.