درگذشت یکی از فعالان عرصه انقلاب در اصفهان

درگذشت یکی از فعالان عرصه انقلاب در اصفهان

لیجار/اصفهان سید مهدی طباطبایی پور، استاد نهج البلاغه و از فعالان و پیشگامان انقلاب و نهضت حضرت امام خمینی(ره) امروز صبح در باغ رضوان اصفهان به خاک سپرده شد.

این استاد عرصۀ تدریس و تفسیر نهج البلاغه که سال 1330 خورشیدی در اصفهان متولد شده بود، در زمینه های مختلف دیگر همچون مدیریت، ساختن مسجد و اماکن بهداشتی درمانی نیز فعالیت های چشمگیری داشت که به سطح ملی محدود نبود؛ ضمن اینکه در دوران دفاع مقدس و جبهه های جنگ تحمیلی عراق علیه ایران و نیز در پشت جبهه خادم وطن بود.

یکی دیگر از فعالیت های این خادم انقلاب اسلامی، عرصه های مختلف مدیریتی بود که از آن جمله می توان به ریاست بنیاد مستضعفان کشور، عضویت در هییت مدیره مجمع خیرین مسجدساز کشور اشاره کرد. او همچنین مدیرعامل مجمع خیریه های استان اصفهان بود و تاسیس و مدیریت بسیاری از انجمن های خیریه مانند مجمع خیرین مسجدساز و همچنین خیریه امیرالمومنین(ع)، از اهمّ فعالیت های سیدمهدی طباطبایی پور به شمار می آید.

سید مهدی طباطبایی پور، روز گذشته، پس از یک دوره بیماری درگذشت و امروز پنجشنبه (19 بهمن ماه) در باغ رضوان به خاک سپرده شد.

پایان خبر لیجار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "درگذشت یکی از فعالان عرصه انقلاب در اصفهان" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "درگذشت یکی از فعالان عرصه انقلاب در اصفهان"، کلیک کنید.