«عشق و آزادی» گروه «کولی» منتشر شد

«عشق و آزادی» گروه «کولی» منتشر شد

اولین آلبوم رسمی گروه «کولی» با عنوان «عشق و آزادی» منتشر و روانه بازار موسیقی شد.

به گزارش لیجار،«عشق و آزادی» به عنوان اولین آلبوم گروه موسیقی کولی، به تهیه کنندگی و سرپرستی بهروز فرمانی در سبک فلامنکو تهیه و تولید شده است.

بهروز فرمانی، سرپرست گروه و تهیه‌کننده این آلبوم، گفت: «نوازندگان درجه یک و دوستان جانی ما، همراهی شما در این سفر شگفت‌انگیز برای ما افتخار بزرگی بود.»

در تهیه این آلبوم، بهروز فرمانی علاوه بر اینکه سرپرست و تهیه‌کننده است، نوازندگی کاخن را نیز به عهده دارد، همچنین سعید نجفی ( گیتار )، سینا خانی‌زاده (گیتار و هارمونیکا)، آرین کشیشی (گیتار باس)، امید فرهودنیا: (گیتار باس) و بهنام شهرکی (میکس و مسترینگ) دیگر نوازندگان و اعضای این گروه هستند. 

ضبط آلبوم «عشق و آزادی» در استودیو پارت انجام شده و آرزو صادقی‌ و عاطفه خدابخش به ترتیب طراح کاور آلبوم و سازنده تیزر هستند.

 آلبوم «عشق و آزادی» با همکاری کمپانی “CD Baby” به عنوان ناشر جهانی و موسسه فرهنگی «نت هشتم» به عنوان ناشر در ایران منتشر شده است.

در این قسمت تیزر آلبوم را ببینید:

پایان خبر لیجار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "«عشق و آزادی» گروه «کولی» منتشر شد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "«عشق و آزادی» گروه «کولی» منتشر شد"، کلیک کنید.