اخراج عناصر تروریست‌ از مرزهای ایران و عراق

سردار پاکپور خبرداد:

اخراج عناصر تروریست‌ از مرزهای ایران و عراق

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: با حضور موثر سپاه، عناصر ضدانقلاب در شرق و جنوب شرق از حاشیه مرزهای ایران پاکسازی شدند و با توافق‌نامه امنیتی با عراق، عناصر ضدانقلاب از مرزهای مشترک بین دو کشور اخراج و پاکسازی شد و این بزرگ‌ترین پیروزی جمهوری اسلامی بود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری لیجار، سردار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه در رابطه با اخراج عناصر ضدانقلاب از مرزهای مشترک ایران و عراق اظهارکرد: در چند ماه گذشته شاهد حملات تروریستی به کلانتری و پاسگاه‌های جنوب کشور بودیم که این حملات از طریق یک گروه شکل نگرفت بلکه یک سرویس قوی در پشت این عملیات‌ها قرار دارد. 

وی افزود: تحرکات در مرزهای کشور نشان از برنامه‌ریزی دشمن و تقویت گروه‌های معاند در مرزها دارد که طبق تحقیقات انجام شده رژیم صهیونیستی پشتیبان تیم‌های خرابکاری در مرزها و عملیات‌های تروریستی در پاسگاه‌های ایران است. 

فرمانده نیروی زمینی سپاه همچنین گفت: با حضور موثر سپاه، عناصر ضدانقلاب در شرق و جنوب شرق از حاشیه مرزهای ایران پاکسازی شدند و با توافق‌نامه امنیتی با عراق، عناصر ضدانقلاب از مرزهای مشترک بین دو کشور اخراج و پاکسازی شد و این بزرگ‌ترین پیروزی جمهوری اسلامی بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اخراج عناصر تروریست‌ از مرزهای ایران و عراق" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اخراج عناصر تروریست‌ از مرزهای ایران و عراق"، کلیک کنید.