پزشکیان: شهادت خللی در مقاومت امت اسلامی در برابر زور و اشغال ایجاد نمی کند

در پیام تسلیت شهادت السنوار؛

پزشکیان: شهادت خللی در مقاومت امت اسلامی در برابر زور و اشغال ایجاد نمی‌کند

رئیس جمهور گفت: جهاد در تقابل با تجاوز و هدیه بخشیدن آزادی و رهایی به صاحبان حقیقی سرزمین های اشغالی حرکت عظیم و هدف والایی است که با ترور و حذف قهرمانان این عرصه متوقف نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری لیجار مسعود پزشکیان با صدور پیامی شهادت فرمانده دلاور جهادی شهید یحیی سنوار را به مقام معظم رهبری مردم مظلوم و مقتدر غزه و همه ی آزادی خواهان جهان تبریک و تسلیت گفت.

وی تصریح کرد: جهاد در تقابل با تجاوز و هدیه بخشیدن آزادی و رهایی به صاحبان حقیقی سرزمین های اشغالی حرکت عظیم و هدف والایی است که با ترور و حذف قهرمانان این عرصه متوقف نخواهد شد.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر ترور و شهادت مبارز نستوه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس جناب یحیی سنوار گرچه برای همه آزادی خواهان عالم به خصوص مردم قهرمان فلسطین دردناک و تأثر برانگیز بود در عین حال نشانه آشکاری از توقف ناپذیری جنایات رژیم اشغالگر و کودک کش صهیونیستی است.

شهید سنوار در طول حیات ارزشمند خود سال ها در اسارت رژیم سفاک صهیونیستی بود و پس از آن هم تا آخرین لحظه عمر پر افتخارش قهرمانانه جنگید و از پای ننشست.

جهاد در تقابل با تجاوز و هدیه بخشیدن آزادی و رهایی به صاحبان حقیقی سرزمین های اشغالی حرکت عظیم و هدف والایی است که با ترور و حذف قهرمانان این عرصه متوقف نخواهد شد.

همان گونه که شهید عزیز اسماعیل هنیه گفت: «اذا غاب سید قام سید» دشمن آگاه باشد که با شهادت سرداران قهرمانان و فرماندهان خللی در مقاومت امت اسلامی در برابر زور و اشغال ایجاد نخواهد شد.

اینجانب شهادت این فرمانده دلاور جهادی شهید یحیی سنوار را به مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مردم مظلوم و مقتدر غزه و همه ی آزادی خواهان جهان تبریک و تسلیت عرض می کنم.

مسعود پزشکیان
رئیس جمهوری اسلامی ایران

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پزشکیان: شهادت خللی در مقاومت امت اسلامی در برابر زور و اشغال ایجاد نمی کند" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پزشکیان: شهادت خللی در مقاومت امت اسلامی در برابر زور و اشغال ایجاد نمی کند"، کلیک کنید.